#kereskedelmi láncok











Tízből hét magyar észrevett valamit a hazai láncok polcain
 

Tízből hét magyar észrevett valamit a hazai láncok polcain

A kereskedelmi láncok saját márkás termékeinek piaca Nyugat-Európában a legfejlettebb, ahol a vásárlók a csomagolt napi fogyasztási cikkek vásárlásánál nagyjából minden harmadik eurót kereskedelmi márkás árukra költik - derül ki a Nielsen legfrissebb felméréséből. A magyarok több mint 70 százaléka szerint az utóbbi időben javul ezeknek a termékek a minősége.

MTI MTI






Népszabadság: boltügyi szuperhatóság jöhet létre
 

Népszabadság: boltügyi szuperhatóság jöhet létre

A kereskedelmi törvény tervezett módosítása szerint a cégeknek januártól a nemzetgazdasági miniszter által kinevezett tagokból álló Fenntartható Kereskedelemért Szakmai Testület (FKSZT) jóváhagyását kellene megszereznie, ha 300 négyzetméternél nagyobb üzletet akarnak nyitni.

MTI/Népszabadság MTI/Népszabadság

CBRE: Budapesten jelen van a kereskedelmi láncok 26 százaléka
 

CBRE: Budapesten jelen van a kereskedelmi láncok 26 százaléka

A világ vezető kiskereskedelmi cégeinek 26 százaléka van jelen Budapesten, ezzel a magyar főváros az 56. helyet foglalja el a CB Richard Ellis (CBRE) ingatlan-tanácsadó cég 163 városból álló listáján, amely aszerint rangsorolja a városokat, hogy mennyire kedvelik azokat a nemzetközi kiskereskedelmi láncok.

MTI MTI